..fortsättning

Lovade ju att berätta om helgen nu på morgonen när jag vaknade så då blev det så.
Kanske inte är morgon för vissa nu, men för mig är det det eftersom jag vaknade för en halvtimma sen ungefär. Egentligen är det väl eftermiddag nu eftersom klockan är efter tolv :S :O


RÅNEMARKNADSHELGEN
I fredags iaf.. då åkte jag hem från Björn tillslut efter allt busstjorv.
Han åkte ju iväg på morgonen så jag stannade bara och sov lite längre och efter det fixade jag mig, fika och inprincip drog.
När jag kom hem gick jag en sväng på marknaden med mami papi Kicki Oskar och Siri. Käkade supergod kina mat (friterad kyckling)) där i ett stånd, åh det var så gott så vi kakade det fredag, lördag, söndag flera gånger om!
Kvällen spenderades hemma med Mira Siri VJ Annika och Kicki, tillslut drog VJ A och K och då blev det bara tre partygirls kvar, men vad gjorde det. Vi blev nog fulla och drog upp på byn och var där ett litet tag!








-Hemma hos mig



-På byn och på g hem med fetbilen :p



-Hemma igen, och där var Björn också efter en helvkäll på färjan och Laponia.
Slutade med att alla sov här förutom Siri som såklart gick hem när hon bor granne.
Mira på soffan med hinken och jag och Björn i min säng efter lite kvällskäk!

Från denna kväll har jag inte mer än några egopics, och dom kan jag tyvärr inte lägga in just nu eftersom uppladdningsskiten såklart ska krångla just precis NU!

Lördag var det bara jag och Mira som satt hemma och tjilldrack.
Efter ett tag gick vi upp på byn och sen in på puben en sväng, fast vi gick ut lika snabbt nästan för det var fan inte kul. Detsutom var jag knappt själv full..
Inga bilder alls från den kvällen! Men det blev hursomhellst inte favoriter i repris :P
Det var ju lika bra det när det ändå inte gick och ladda upp just nu.

Senare får ni se och höra om igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0