igår + idag! :)

Igår var jag två svängar på marknaden, en gång med Älsk och Oskar och en sväng med Kicki Agnes Annika och Anders. Andra svängen hittade jag två par foppatofflor för 100:- vilket klipp!!

Vi var även och handlade massa chips och gott på ICA för hela 150:-, jag Kicki Agnes Kristo och Siri satt då på kvällen och tjockade samtidigt som vi snackade skit och spelade Mario wii :)
Erika, Tomas och kusinerna har köpt en sååå söt lite hundvalp som vi också var och kikade på igår :')

Idag har jag varit med mami på storheden och handlat lite, var även på MAX då Björn sluta så då kom han och åt med oss innan han åkte hem <3 Nu ikväll har mami och Kerstin suttit och kikat på resor och sen har jag Kicki och Kristo varit hos Stefan och klippt gräset, man vi hann bara framsidan för att åkgräsklipparen stannade pga soppa torsk och sen gick den inte igång igen + att då började det precis duggregna så då gick det inte nå mer.

Bilder kommer ännu senare, klart som fan att det förtfarande ska vara fel på uppladdningen.. :/

Nu ska jag fika lite mackor med K & K!
Skriver och lägger in bilderna imorgon om det nu går.. kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0