Irriterande

Hejhej!


Jag ligger här i sängen med Selma stirrandes på mig.. Hon är lite smått irriterande ibland, speciellt när man inte vet vad hon vill och hon bara stirrar och piper ändå..

Mira smsa precis och inte har jag tänkt på att det är sol ute försen hon sa det, så varför ligger jag här och bleknar istället för att inte ligga där ute och bli brun? Nu ska jag därför ut och sooola, men ända problemet är att jag måste ju förflytta mig och det lät gode småjobbigt.

För övrligt får jag se om jag åker in med ett bussen till min ända lektion idag, svenska.. Känns onödigt! Får se :) Kanske går och klipper gräset hos morbror istället. Jag och Kicki brukar göra det alltid varje sommar åt han, men nu ska vi även putsa alla fönster också för en lite större slant var :) Han har gett oss order om att det ska vara klart till tisdag så kanske dax att påbörja någonting så snabba som vi är ;)

-Varför blev texten såhär? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0