Kypasjärvi!

Hellå!

I söndags när jag gick över till Siri och Agnes spelade dom kubb tsm med Päenti och VJ, sen att vi även och snackade ute ett tag och vi bestämde oss för att åka till Kypas (åvanför Överkalix) där Siri och Agnes har stuga. Vi blev ett brudgäng som bestod av Siri Agnes VJ Jag Elina & Elina!
Jag Siri och VJ körde vespa dit, hela 20 mil fram och tillbaka ;)
Kan nog ha blivit en 30 mil på två dagar! :O
-Vi åt grillat m. potatisgratäng & pommes.
-Vi åt tacos.
-Vi badade (mitt premiärdopp iaf).
-Vi klippte det meterlång oväxtgräset.
-Vi satt ute och solade + massa prat och tjill.
-Vi drack alkohol och spelade Vomit.
-Vi var vaken länge mot natte och sov någon timma.
-Vi var in till Överkalix (Jag VJ Siri Elina) medans Elina och Agnes sov.
-Vi har skrattat!




Hos Siri och Agnes på söndagen :)


Stopp efter Avaforsvägen, Siri och VJ


Stopp efter Avaforsvägen, lilla Jag (A)


Korvkäk i Överkalix på OK ;) GOTT VAR DET!


Vi åkte färja från Överkalix till Boheden och
från Boheden till Överkalix varje gång :)
Från Boheden körde vi sen till Kypas!
Skit grusvägar säger jag då bara, inte kul att köra med vespa!


Väntar på Färjan with name Paulina :)


Vi badade i Rounna! :D (alla förutom mästerfotografen jag på bild)

Någon mer som vill ha en egen systemkamera? :O
Vi har en jävligt bra som alla använder här hemma, men kul med egen :)


Babe på söndagmorgon i mina brills :)
Inte varit med honom sen måndagmorgon så börjar sakna honom lite!

Nu ska jag försöka hitta mig en medkomanion till Töre och fika på Miras sommarjobb (ett cafe), Siri orkade inte och vem annars kan följa med?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0