Måndag

Sitter just nu hos Carro och snackar med Stempa.
Carro sprang just i duschen och Kicki och Kristo drog iväg på OK :)
Har färgat håret på Carro när vi kom hit och endast suttit och surra.


Ikäll ska Kicki och Kristo sova här och Carro när hon jobbar natt eftersom att Tequila annars måste vara ensammen hemma, så senare i veckan blir det väl jag som får sova här någon natt också. Blir nog ändå bra när man är ledig, mitt sommarjobb börjar om tre veckor (period två).

Tidigare idag har vi lagt lite solfilm på Kickis bil (fortsatt), tvätta hennes bil, pantat burkar, spelat på lotto (Jag och Kicki köpte en lott och hoppas på 3 miljon-vinsten), käkat kött och ris, fixat och donat lite. ..men även sovit till halv ett ;) SKÖNT MED SOMMARLOV!!

Nu ska vi surra vidare och sen får jag se om jag stannar och ser film eller om jag åker hem, får se också om Björn kommer. Han jobbar över idag och jobbar fortfarande så kan nog bli sent. Over and out!

Kommentarer
Postat av: karro

blev det nån vinst brudar??? =) haha!

2010-06-18 @ 17:37:24
URL: http://karolinasundstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0