Onsdag :)

Idag har jag hunnit sova till halv ett, ätit mackor, klippt gräset hemma, gjort ett fotbad av endast varmvatten fotfil och nagelklippare, småfix, Storheden till Björn, Alviksträsk med Björn till Andre, Ale hem till Björn, ätit potatis med ngt till, varit ute här, datorn..
Alltså inte så överdrivet mycket, men tiden går fort då man sover bort halva dagen ;)
Måste säga att jag får ganska mycket med ångest ibland.. :O

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på här i Ale. Björn är ute i garaget och jag ska dra en facebook runda och lite sånt tänkte jag :D Kan hända att vi kanske blir sugen på chips och dipp, kan finnas ganska stor chans till det ;) Så vi får väl dra en "Alvikskiosk runda" också. -haha

GRATTIS MIRA :)

Hoppas du mår bättre än såhär idag! ;)


<3


Nä nu ska jag kolla runt på facebook och kanske läsa några andra bloggar!

Hug


-Vad händer på midsommar?-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0