Sommarlov!

Det har gått mer än en vecka sen sist jag bloggade..
Vad har hunnit hända undrar jag?
..tur man har en kamera, för minnet räcker då inte till.
Jag ser att jag har hunnit med en hel del fiske, fest m.m..



Det var gott!







Ettan avslutade vi med lite kubb/brännboll och käk på Waldorf :)
Efter det satt jag Mira och Jessica och solade medans vi väntade på bussen hem!
Skönt med sommarlooov! :D:D





Pitecrusing-bilder finns det gött om på min Facebook! Kika in där :D
Grymt rolig kväll med en hel del Jokkmokkare på köpet tillochmed!
Längesen man träffade dom sist :)
Hur som hellst började vi lite smått förfestandet här hemma, sen iväg mot Ale för baslåda och efter det stannade vi i Antnäs för en riktig förfest och sen bar det iväg till Pite för FEST!
..Sen har det varit lite småfester härochdär!


Jag har även jobbat lördagarna och även studentfredagen!

..såå jag fick knäppa kort på Björn på morgonen eftersom jag inte for och såg hans student.
Studentmössan fattdes bara här :/ ;)

Solfilm har Björn äntligen fått dit på bakrutan av hans bil, och nu ikväll har Axel hållt på med Kickis bakruta som var gode krånglig och tog tid. Nu fattas bara baksidorutorna på bemman ;)



-Mycket plåttrigt inlägg, men blev lite småtrött ::) (dubbelögd)
Godnatt!!
Ska bli bättre på bloggandet som jag alltid lovar när det blir uppehåll,
måste även fixa dit nya headern!


Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Hon börjar åttan nu till hösten :)

2010-06-14 @ 18:57:04
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0