-FARSAN

Igår kände jag bara, nää.. Fy så trött jag blev. Jag sover istället för att blogga :p
Men det får jag ta igen idag :D

Igår sov jag och Björn ganska länge. Vi gjorde allt som man gör på morgonen, blandannat fikade och var om till Oskar B för att få hjälp med att koppla in en bilbas och efter det hoppade vi i duschen lite senare på dagen.
Efter duschen åkte vi till Ale och Kalle kom även dit. Dom gormade på i garaget och jag blev tvungen springa in och göra lite mat för jag skulle åka iväg på bio. Så när vi alla fått i oss min halv goda mat som blev köttbullar, vitlökskroketter och någon brunsås av något slag drog vi mot Lule för min bio och doms uppdrag.
Jag såg bio med Carro och Magnus -FARSAN. Helskön :D!  Efter den kom jag hem kring nio och då såg jag en liten snutt av Familjen annorlunda och efter det såg jag Spårlöst.

Nu måste jag springa och fika innan dom andra hinner plocka bort ;)
Sen ska jag ringa och väcka (KANSKE) en bakfull Björn :p!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0