Dåligt gjort av mig!

Sorry för att jag har haft så brottomt med mina inlägg och knappt orkat ansträna mig för några bra inlägg, men dagarna har rullat på flitigt nu dom sista dagarna på lovet.. Därför har jag försökt ta vara på lovet på bästa sätt och faktsikt hittat på så mycket som möjligt. Men har faktiskt inte blivit annat än skoter, men det räcker..för det har hur som hellst varit heelt underbart! Därför har det blivit snabb bloggning då jag kunnat. Och det har inte varit vid många tillfällen.

Här kommer iallafall bilderna från gårdagens skotertur på kvällen:

Sofia och Tooebira


Joonte


Där någonstans i mörkret ska Björn, Axel, Bölefolket och några fler sitta :p
(Nog tycker jag att jag borde få bättre bilder än såhär eftersom jag har en 5megapixel kamera på mobilen, men icket. Nog fan var det då gode kasst! ..däremot får jag grymt fina bilder på dagen när det är ljust, färgstarka och smånajsiga)

Kvällen skotertur med brudarna blev inte av..
Inte för mig iallafall.
Vi käkade mat från BK istället osvosv..
Måste erkänna att jag är jättetrött. Men det får jag vara också :p
Jag har sovit ungefär sex timmar inatt, och det är mycket lite motför vad jag brukar nu för tiden under lovet. (bra emmelie att du ställer om dygnet när lovet är slut)
Men tänkte faktiskt sova på en litenliten stund, tihii! :D SKÖNT, måjasäga!
Kanske man vaknar lite tidigare imorgon och somnar skönt imorgon kväll och är pigg till dendär helvetes skolan som börjar om på måndag, ÅHHH! - J A G  V I L L  I N T E  !!

eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0