:)

Tack Mia, kul att du (+ ni alla andra som sagt det) också tycker tattueringen var fin!
Jag är själv grymt nöjd!
Kul att se att jag nästan haft 20 mer läsare idag!


Idag slutade vi så jag hann ta 20 över fyra bussen hem och slapp ta tio över fem. Sköntmåjasäga! När jag kom hem kom Carro och Mallan hit och vi satte såklart igång Mario Wii :p hihi! Så grymt kul, så vi spelade med fyra gubbar KA-LA-BA-LIK! Den fjärde personen var Kicki ifall ni började fundera ;)
När vi blev less efter några dödsolyckor (ganska många) for vi mot uno och köpte massa chips och dipp och slog sedan på Dating in the dark programmet, som småkul att se! Och nu har jag legat här sen klockan nio och är strax på väg att lägga undan datorn.
För övrigt gick det bra på utvecklingssamtalet idag, även med allt annat.

hihi;)

Imorgon har vi servering mot gäst igen :)
Kul ska det bli, men vettefan om jag far om jag har mer ont i öronen.
Jag tror det är på väg någon inflamation av något slag.
Inte haft det sen jag opererade bort halsmandlarna för 1-2 år sen, kanske på tiden!
Innan dess hade jag ju alltid öroninflamation och halsfluss var och varannan dag. :S

Nåja, imorgon är en annan dag. Ni lär ju få veta hur mitt beslut blev!
Puss och godnatt, pussgurks. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0