godmorgon, typ?

Hihi, jo det är sant.
Har endast varit upp ur sängen för att knapra i mig alvedon och lite Zyx halstabletter.
Sen åt jag även go-paj som mami gjort, den kom direkt från ugnen :) Tur jag hade!
Har fått tillbaka min grymt irriterande hosta, plus att min hals gör ontontont.
(var även upp inatt kring halv fyra och åt lite alvedon, tur det.. kanske hade varit värre nu)
Jag vill INTE vara såhär imorgon då vi ska ha kul med Jokkisarna och partaparta :S

Idag ska jag bara ta det lungt och bli frisk, senare mot eftermiddagen måste jag ta mig tid färga håret.. eller rättare sagt mamma måste ta sig tid att färga håret på mig. Kan verkligen inte gå såhär en dag till!

Black ofc, men hade såklart velat göra en förändring.
Ska även sätta i mina tre sista slingor.
Eftersom jag har tappat några stycken nu så var det bra att jag sparade några.
Det har börjat bli tunnt, tre slingor tror jag kan göra mycket :)

Som sagt imorgon kommer dom från Jokkmokk så då bjuds det säkert på bilder!
Nu måste jag gå och se om man skulle ha färgat eller satt i slingorna först,
och sen såklart duscha! seeyaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0