Helgens bravader!

Hej..
Jag är hemma idag pga försovning, sjukling och en hemlighet ;)
Den sparar jag till eftermiddag. Jag har nämt det tidigare :D

Men iallafall.. Fredagen var jag hemma och sjuk. Blev bättre framåt kvällen så jag började lite lungt med att färga håret och stoppa i tre slingor hårförlängning som jag sa :) Efter det skulle vi om en sväng till Carro och se vad dom pysslade med, men det blev att vi stannade hos Kalle en sväng och hamnade därför i burken :P







Från Kalle bar det då äntligen vidare mot Carro och där var det full rulle.















Från Carro sprang jag hem med två varma mackor och tre vattenglas i magen :)
Klockan var väl ungefär tre.
Mådde huur bra som hellst på lördagmorgon! :D

Efter ett evigt väntande på Björn och sedan på Jokkmokkarna Patrik och Marilo kom dom sen. Jag hade hunnit bli less på att vänta på Björn så jag sprang i duschen och gjorde mig klar och öppnade sedan en cider. Kring sju åt vi, då åt jag min första tugga för hela dagen. Jag hade totalt glömt bort att äta. Vi åt lax, pressad potatis och skagenröra! Mumms :D Denna kväll kommer också beskrivas i bilder, kul va? :D Jag tycker det är det bästa.

















Det var en riktigt trevligt helg men tycket trevligt folk och fest.
Synd bara att man inte får med allt galet på bild, dethär är ju bara en bråkdel :P

Söndag mådde jag som jag förtjänade, men steg upp och åkte på IS rally SM på träsket.
Siri åkte på mig, och sen var vi även papi Stefan Oskar Krissan Uffe och Björn med crossen!
Allt tog sån jäävla tid och hamburgerkön var så lång så vi stack. Inget bra detdär.
Kan tänka mig att det var mycket folk som blev less ;)


Nu ska jag hoppa i duschen, fixa mig, käka lite och sen invänta klockan tills den slår tolv.
Då drar vi (Jag Björn Carro) på special ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0