Hemligheten*

Nu mina vänner känner jag mig grymt galen.
Åkte in med sju bussen, sprang in i skolan och väntade på lektionen som börjar 8.15 när jag kom på att vi inte alls har den lektionen och jag börjar kvart i elva då jag har utvecklingssamtal! Jag hade kunnat åka direkt med mamma klockan tio och sova tills nu, men nä.. så smart är jag just nu! Jag är iallafall hemma igen, tog 20 över åtta bussen hem och var hemma kring nio igen.

Igår var jag älsk och Carro till Överkalix en sväng :)
Vi åkte dit klockan ett och hem kring fem tiden.
Jag har nämligen gjort en andra tattuering på skuldran.
Den gjorde absolut inte lika ont som ödlan jag har på handleden.
JAG ÖVERLEVDE!



1: När jag just hade börjat.
2. När jag kom hem och den var inplastad och blodig.
3: Just nu, den har helosan på sig. Jättesvårt att knäppa bild på den själv.
Vilken hemlighet va? :P

Nu ska jag springa och kasta i mig "frukost" innan vi far :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mia

den var riktigt fin! :)

2010-03-23 @ 16:32:34
Postat av: iida

grymt snygg tatuering! :D

2010-03-28 @ 14:34:52
URL: http://idiz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0