Jag tycker som (dig) Maria!

Tre korta

Jag bjuder lite på mig själv och lägger upp tre saker som jag stör mig på.

1. När men inte fäller ner toalocket när man varit på toaletten. Vad är grejen med det liksom? Jag ska nog inte ens gå in på alla bakterier som flyger omkring och sätter sig på tandborstarna när man spolar med locket uppe... Usch.

2. När jag ser någon på stan som har sin luva på jackan ut och in eller någon som går med en öppen väska. Då vill jag bara gå dit och fixa till det. Finns det något värre? Jag tror inte det.

3. När folk klagar att det gick jättedåligt på något fanns den vet att det gick sämre för kompisen bredvid. Varför ens öppna käften när man själv sett/hört att det gick mycket sämre för kompisen? Hallå?! Kan man vara mer självisk eller?

Det finns jättemånga såna där småsaker som jag stör mig på. Det behöver inte vara något som gör mig arg eller irriterad utan det är nästan lite mer som tvångstankar. Kalla det charmigt, pesonligt, stört eller vad ni vill. Jag säger jobbigt.

www.summertimeblues.blogg.se , därför måste jag ju också länka henne.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack tack, my sweet little sugerpie!

2010-03-24 @ 17:25:00
URL: http://summertimeblues.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sugar*

2010-03-24 @ 17:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0