Lördag!

Gårdagens händelser:
For från Ale till Råne tillsammans med Björn.
Tjillade på, spelade lite mario och åt.
Pappa och Björn var i garaget ett bra tag,
tills vi for ut med skoter tillsammans med ett helt gäng.
Vi eldade och folk drack öl,
eftersom jag körde och skulle jobba idag blev det inte mycket drickande för mig.
Jag Kicki och Marie for hem rätt tidigt från stugan.
Efter det fixade jag mig för en tripp till Kallax, men följde aldrig med.
Jag for istället på BK med Malin och Johan, käkade en strips och drack några smirnoff.
Hemma blev det några öl till efter det och sen läggdax efter två någon gång,
men somnade inte försen halv fyra typ.. vaknade halv tio för jobb.

Åkte in med Marie, hon började elva och jag tolv.
Så medans jag väntade i stan så gick jag och åt frukost på Tasty = endast en stripsmeny.
Sen dess har jag inte ätit någonting, börjar känna mig vimsig eftersom jag har jobbat till fyra, åkt buss till fem och jäst tills nu.

=NU KÄK, efter det en skotertur med brudsen Evelina Siri Agnes :D <3

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0