Måndag!

Hejhallåihålet!

Igår var faktiskt en liten händelserik dag :)
Jag vaknade kring halv elva drog med Carro till Överkalix just före tolv.
Hon skulle nämligen tattuera sig, eller rättare sagt HAR!






Resan dit tog under en timma, sen tattuerade dom i fyra timmar.
Såå vad gjorde jag då medans? Satt och prata en bra stund först,
sen blev jag lite småless så jag såg ngt bra tv program och sånt :)

Sen hade han även ett katt-skrälle :p
Jag råkade reta den, så tillslut blev jag rädd för den på riktigt :/
hihi, låter sjuk men det är lite småläskligt med katter tycker jag ;)

Efter Ökx så kom Björn och jag mötte upp honom på BK för att ha skulle äta, efter det åkte vi till Carro en sväng där också Mallan och Danne var. Efter det såg vi film, duschade och gick och la oss. Somnade just före halv elva, sköönt! :D

Snart ska jag och tattuera en andra, men när och vad får bli en överraskning, så håll utkik! Björn ska också göra en tredje ;)

Jag har nyss smällt i mig nästan en hel vitlöksbaguette som jag värmde i ugnen + en fäärsk och värm kycklingklubba som mami och Carro kom med direkt från affären precis då jag skulle ta bort tallriken. Men jag hann såklart roffa åt mig en :p

Nu sitter jag och spelar Mario tillsammans med Carro mami papi ;) hihi!

-jagidag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0