Rally-måndag! ;P

Tjenna!
Skolan började som vanligt kvart över åtta idag = sju bussen på morgonen! :S
Jag slutade klockan halv tolv ungefär och gick efter det på stan tillsammans med Sandra och Mimmi tills min buss gick hem klockan tio i två.

Inköp:


Synd att det blir så dåliga bilder när man knäpper såhär,
men jag är jättenöjd med båda köpen :)

Dirket jag hoppade av bussen gick jag till Carro där Malin och Kicki var.
Vi drog på lite missions och några sladdsvängar så coola som vi är.
-Men garva har vi då fått göra!

Carro och Malin körde goffen (den beigea bilen).
Om ni kikar så har dom världens största kartong pressat in i den så hela bagaget står öppet plus att dom kör åt fel håll på fel sida i rondellen. Dom råka snurra :P haha, så kul det var. Kanske inte om ni ser det såhär, men i verkligheten. Speciellt med dendär ful sata bilen.


Going(ar)!

Min bilfärd skulle ni allt ha varit med om :p fysatan så bra det gick!
Jag gasa och Mallan drog kryckan ;) hoho

Ute blir bilderna huur fiina som hellst alltså!
Jag har tillochmed zoomat här, och ändå blir dom så kass inomhus.

Nu tror jag att jag ska försöka mig på lite läxa, men knappast att jag is.
Puss och heeejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0