Skittorsdag!

Igårkväll kände jag att jag inte riktigt är 100, samma i morse men jag åkte ändå mot skolan med sju bussen.
Jag gick på matten (sista matten inför provet imorgon) efter det gick hade jag lite engelska men gick sen för att skriva hotellkunskapsprovet.. Det gick nog bra :) Efter det var färdiskrivet bar det av för lite mat i maggen, vilket blev palt från tidigare i veckan som dom serverade. Mätta begav vi oss sen mot ett idrottspass = långfärdsskriskor = sådär!


Hjälm och hela kittet vettni :p
Här har ni en bild på Mimmi Sofia och Nathalie som jag åkte med.


Även en bild på Sandra och Emma som promenerade :)


Nu är jag hemma fast jag egentligen slutar fem och skulle vara hemma sex ikväll, men känner mig inte så bra plus att jag hade hål från halv ett till klockan tre om jag hade stannat.. puh för det hålet!

Idag hade jag bara tänkt att ta det lung och se om jag blir som vanligt.
Får se om jag jobbar på lördag, jokkmokkarna kommer ju då! :D
När Jokkmokkarna kommer vet ni vad som gäller på lördag, för heeeela slanten!
Det är även IS Rally SM Final på söndag här i Råne! Kom och kika!


Stabil pic grabbar ;)

Nä nu ska jag springa upp och ta mig några alvedon, efter det ska jag försöka göra klart lite svenskaskit. Måste även bearbeta av mitt just nu väääldigt stökiga rum. :S

Puss, skriver sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0