Söndag

Helgen har varit heelt okej :)

I fredags tog vi det lungt här hemma eftersom jag skulle jobba på lördag.

Lördag vaknade jag klockan nio för att åka in mot stan och hämta Sabina som skulle komma med flyget klockan kvart i elva från stockholm, men det var försenat till sex på kvällen. Så vi åkte inte försen elva och var inne till tolv då jag började. Samtidigt som jag började kom också Carro Malin Kuken och Räkan och fika och åt :) När jag slutade åkte jag hem med bussen och sen in till stan igen med Kicki för att hämta Sabina på flyget. Hemma i Råne igen efter lite Lule-snurr blev det lite dricka, inte bara lite.. Smällen fick man ta idag, men jag klarade mig rätt bra ändå.

Jag Malin och Kicki hade väldigt kul :p





Så party såg jag ut igår, lagomt sliten.

Nu ska vi sova :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0