Sultans of swing


Loveit!
<3





















Nu tar vi allting från i förrgår till idag, bakifrån och fram! :)

Måndag:
Skola, köksdag like always. Vi gjorde baguetter och glass!
              
               -En bild på Mimmi nere i källaren (mer kallat för vårat omklädningsrum)

När jag kom hem klockan tre var det bara att vända i dörren för en tripp till Finland/Haparanda. Jag for tillsammans med Kicki Agnes och Elina, varför vi for dit var för Alkos skull. Men vi var också in på Skopunkten, Candyworld och MAX blandannat :p Det var en härlig tripp, fast det blir allt vi gör!
              
              

-Det var den dagen det :D nicebajs..

Tisdag: Jag gick skola till klockan fem (egentligen) men vi blev klar tidigare på kökspasset så jag hann tillochmed med 20 över fyra bussen, SKÖNT MÅ JA SÄGA! :)
Jag hann hoppa på bussen samtidigt då Björn for från stan mot Råne, men vi kom fram samtidigt då och vi gick och tog en dusch för båda var lika skitiga :P Efter det klippte både Tomas (min morbor) och Björn sig här, så nice :) 
            
            
             -Seriös klippning må jag säga :p Morbror som klipper Björn, gah!
             Men fin blev han (du)!

När det var gjort gick vi sen och la oss efter lite käk och annat som vi också hann med, vi skulle se en film som var tre timmar så vi gick och la oss åtta så det inte skulle bli så sent men vem tror ni somnar innan vi fått på filmen som vanligt? JO, faktiskt JAG :p
Skönt och vakna imorse iallafall! <3

Idag (onsdag): Startade i köket 8.15 (vilket jag gjort alla dagar). Men idag var det lite speciellt för vi har haft 60 gäster ;) Det var kul måste jag erkänna! Våran klass har varit första gången i köket nu och kommer vara tre veckor till, efter det byter vi med andra klassen och vi for istället vara i servisen fyra veckor. KUL! Det gick sjukt fort och knappt något strul!
                         
                          -Tyvärr inga bilder från idag, det var synd!
                           Men en bild på en redo och taggad Emmelie fick ni från imorse :)

Sen jag kom hem idag klockan fyra har jag hunnit käka en värmepizza och spela lite Mario.
Nu tror jag att jag ska läsa igenom Hotellkunskapen ett extravarv och sen ringa Siri! <3
Kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0