Bonde söker fru ;)

Just nu sitter jag mami och Kicki och ser på bonde.
Fanns fortfarande ingen som slår Roger sen förra programmet ;) haaha!

I lördags blev det crusing för både mig och Björn.
Han åkte med Axel Victor Erik och Jonte medans jag åkte med Kicki Annika Mira och Siri :) Måste bara få säga fyyfaan så kul vi hade... men hur jag tog mig till sängen vet iallafall inte jag ;)
Bilden beskrivs mer utav bilder:









Tyvärr fanns det bara grymt risiga bilder på mig :p Så ni fick se en på mig från denna kväll som jag var väldigt snäll med då ;)

Söndagen gjorde vi absolut ingenting, vi vaknade halv tre.
Åt massa chips och dipp + tv och annat sånt. Var knappt ut genom dörren.
..man mådde ju som man förtjänade. Jag kom tydligen hem vid fyra och Björn fem.

Jag har även hittat lite bilder som knäpptes för någon helg sen som jag inte tror jag visat, och om dom visats får dom visas igen :p








Kvällen vi var och åt en härlig middag på Allstar :)
Efter middagen for vi även på en liten fest hos Erik och Camilla.

Nu har bonde slutat och vi forsatte kvällen framför tv:n med hollywoodfruar! <3
Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0