!!

En bra, väldigt bra vecka framför mig!
Endast måndag tisdag och onsdag som är skola, sen är jag ledig torsdag och fredag.
Lördag firar jag & Björn 1 år!!
..så då blir det lite Waldorfkäk och efter det 25års fest hos Lisa i Ale :)
Jag ska passa på att njuta av helgen (den tackochlov långa) som kommer,
för både lördagen den 22 och 29 jobbar jag 12-16 så utav dom helgerna blir det inte såå himla mycket njuta ;) Inte lika mycket iaf!
Men sedan finns det ju också lite tråkigt i skolväg också, som tex två prov.
Jag tror det ska gå hyffsat bra båda två, men urs så jag inte längtar.
Ett är i varmkök och ett är i servering (slutprov!!!)

Vädret då!?
Det har ju varit grymt i helgen, särskilt idag! :D
Vi har gått i bara linne och tvättat tre bilar, samt bytt däck på en.
Har även lagt in lite annonser på blocket på¨en bil och ett par däck.
Vi har hunnit med en hamburgare från grillen och lite småtjillande :p

Har faktiskt några bilder sen dom senaste dagarna, men jag byter ju som sagt mellan mina två mobiler lite då och då så dom är kvar på min samsung.
Ses kanske imorgon efter skolet!
kiss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0