:)

Varför regn och inte bara sol?!
Grymt tråkigt med mulet och dåligt väder!

Lördagen bestod av jobb och lite alkohol mot kvällen :)
Var faktiskt roligaste jobbdagen, lagomt med folk osv!
När jag kom hem vid fem gick jag direkt till sängen och vilade lite eftersom Björn låg där när jag kom. Det var småskönt :) Sedan satte jag igång med lite kubbspel och alkoholdrickande tillsammans med Carro, Kicki, Marie, Cissi, Björn, Kristo, Magnus m.f.. Senare droppade det även upp fler folk. Trevligt!







söndag sov vi mest bort hela dagen och mös! Senare på kvällen när Björn for hem så for jag Carro Kicki Linda Oskar Nisse Kristo och Tommy och fiskade i Jämtön :)





Gud så det nappade/vi fick fisk på metspö! :) kul!


Igår (måndag) kom jag hem från skolan kring klockan fyra, sedan gick jag och la mig klockan fem och råkade somna allt för länge nämligen tre timmar (till åtta). Efter det vaknade jag (eller Kicki väckte mig tror jag) och klev upp och käkade lite vitlöksbröd med dom andra i huset. När jag käkat tänkte jag att det är omöjligt för mig att somna men det gick bra efter ett tag. Somnade om igen klockan tio och sov ända tills klockan åtta så jag var rättså utvilad! :D SKÖNT! Imorgon blir det elva bussen, börjar kvart i tolv. Kan hända att jag åker med Kicki :)

Idag har det varit en rätt tjill dag, hade svenska sen skulle vi egentligen ha engelska efter luchen samt datakunskap men vi slapp engelskan pga att min lärare hade fullt upp med annat nu mot slutet så vi skulle jobba själv men vi gör bort det jobbet på hålet imorgon så när vi egentligen skulle ha engelska jobbade vi in datakunskapen och slutade istället kring tolv. Efter det åkte jag hem med Kicki som också slutat :) Åter igen skönt med korta dagar! (Y)

-Har förresten hämtat ut min hårförlängning idag!

Just nu är jag ljusbrun men ska bli samma färg som slingorna (mörkbrun) och efter det ska jag färga slingor i både hårförlängningen och mitt riktiga :) Kan nog bli bra! Måste även klippa mig.

Nu ska jag kika vidare och sedan vettefan vad jag ska hitta på.
På torsdag ska jag gå på stan med Björn och söka studentkläder till honom.
Nu är det ett tag sen jag var med han ;)
Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0