Fredag?

Näni, kanns inte som fredag, typ tisdag? :O
Eller som Kicki sa: Det känns som sommarlov! :D
..nära nu!

Igår åkte jag till Ale efter min ända lektion, musiken som var klockan tre.
Anledningen till att jag inte for på lektionerna var pga mitt hårfärgande.
Jag blev aldrig blond i slutändan..
Så jag vart hemma igår för att färga en sista blondering, men efter den konstaterade vi att jag inte kunde gå till skolan sådär så vi satte i två brun/röda färger och jag kom precis till stan klockan tre då lektionen började.
Varför jag då gick på den lektionen och inte skippade allt är för att jag har IG varning i musik och om jag inte skulle ha gått dom två sista lektionerna måste jag göra om hela kursen och det vill jag verkligen INTE så varför inte offra sig två torsdagseftermiddagar.

Såhär gräsligt såg det ut rött/orange/vitt!

..i Ale då.
Där käkade vi köttfärssås och spaghetti, satt ihop ett bord och två bänkar från IKEA åt Eva, for till kiosken en sväng samt till Bjurs och drog fram en gammal bil, till Lisa och Tobbe med present och skitsnack och lite kubbspelande!


Fräsh va? ..njaaa



Inte så lite lysfärgat klädesval va? :P
för övrigt, vem vann kanske? ;)

----------------------------------------------------------------------------
Idag har jag endast haft nationella och efter det slutade vi.
Alltså lektion från 8.15 till 9.30 :)
Väntade på bussen tillsammans med Mira, den gick 10.50.. så liiite långdraget!

nu kom Siri, jag sitter ute och steeeeker!
NAJS
Jobb imorgon 12.00 - 16.00, bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0