Fredag

Hojja, säger fel hela tiden.
Tror att det är söndag idag eftersom vi hade lite partajj i onsdags :)
Men, skönt med lååång helg iaf!

Idag kommer Björn hit vid fem och då har jag nog mest troligt färgat håret.
Har ändrat mig, ska färga blonda slingor, för dom har fått in någon superfärg nu på Konsum som jag ska testa. Och om det blir fel och ser för jävligt ut fägar jag bara över med min svarta färg som vanligt :p

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske blir att ta det lite lungt eftersom det blir party imorgon.
Först ska jag och Björn och käka lite på Waldorf eftersom vi firar ett år imorgon. Efter det drar vi till Lisa och Tobbe i Ale och firar Lisa som fyller 25 och dricker lite alkoholish. Sen kanske vi drar till Pite crusing och partar vidare och lever jävel!

Kommer bli braaa :D Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0