haha!

Skrattretande!

Jag gick in på Kissies blogg och såg att hon och gaybloggaren var och fyllde i läppar och haka. Sen kommenterade jag också typ att varför ska killar göra om sig? ..något i den stilen, endast för att jag tycker det enbart är fult när killar gör sånt! Det är ju bara för mycket :p

Så nu fick jag en kommentar där det stod: på tal om din kommentar till kissie, varför påpekar du just att killar gör om sig? alla gör väl om dig. Nu har jag även sagt att det är fult när killar gör sånt, precis som jag tycker. HAHA!

Vad tycker ni mina vänner? :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

jag tycker som dej, killar ska inte göra om sig :P



Taack :) Ja jag var på väg till körskolan tror jag =)

2010-05-25 @ 21:56:03
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0