Mitt i veckan!

Ska börja med att säga om lördag.
Vi for aldrig på Waldorf eller till Lisa,
utan vi åt oxfile hemma och sen crusing i Pite.
Till Lisa ska vi nog fara idag med presenten osv = Jag till Ale idag.

Onsdagen före lördagen så drack vi och hade lite kubbspel hos Carro :)
Blev ungefär en 15stycken som kom.
Har tyvärr bara bilder på när Ante och Johan rakar Björn flint :P



I veckan har det varit mycket kubbspelande här på gården med olika folk.
Även några stadsrundor pga skola och gomat och sånt som gör livet :)
Har även fått en massa brunfärg på jödet!



Motståndarlaget :p



Gissa vars vi var igår? :p



Även en bild på mina nya jeansshorts, det är såhär jag går omkring på sommarn.
Kanske ni ser lite av min nya hårfärg också :)


Kolla mitt schema i veckan förresten! =Jag ledig idag!! wooow

Älskar Dig Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0