Onsdag

..och snart torsdag och jag får vara med min älskling igen.
Han har jobbat hela veckan så inte varit med han någontingalls..
Imorgon ska vi gå på stan och inhandla studentkläder till honom :)



Idag har jag endast varit på två lektioner.
Första lektionen matte som började kvart i tolv och efter det svenska.
Fick G i mattekursen, hade tänkt mig ett VG menmen..
Nu är alltså min mattekurs over och jag behöver aldrig mer ha matte!
Så imorgon och nästa vecka skippar jag mattelektionerna, leeent som en barnrumpa!

När jag kom in mot Råne hoppade jag av på byn och köpte två mörkbruna hårfärger. 
Vi beställde även från grillen.. det var gott! -Någon gång i mitt liv känner jag på mig att jag kommer bli ett FATSOOOW! :P Äter ute alltför ofta nu!
Iaf, senare idag blir det hårfärgning. Sedan slingning och i med hårförlängning någon annan dag.

GRATTIS PAPPA 41ÅR IDAG!

baby & papi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0