Bk-käk och sjukhusbesök!

Hejhej :)

Björn kom hit kring halv sex igår igen för att han skulle egentligen ut på puben, men så blev det inte. Vi tog en dusch och sen åkte vi och käkade på BK (tror vi var 16 stycken). Jag och Björn kunde inte vara kvar eftersom Björn fått i sig av en sås som innehöll nötter vilket resultarade med att efter ett bra tag (när Björn hade tjurat klart) ringde vi ambulansen och Stefan kom och hämtade upp oss och vi mötte ambulansen i Rutvik. Kan säga att det tog inte lång tid in till stan :P Av nötterna fick ha svårt ont i magen, kunde inte andas som vanligt och tillslut svällde hela ansiktet upp och han hörde knappt någonting :S

Stackare :/


Carro och Per på middagen :)


Imorse åkte Björn kring åtta och jag fortsatte sova som en gris :P Klev upp kring tolv och åt litegrann och sen åkte jag till stugan med Kicki och Oskar och nu hemma igen. Jag ska packa en massa eftersom jag nu har bytt praktikplats till Alvik (fick inte lära mig speciellt mycket där jag var) och därför kommer sova hos Björn i Ale på veckorna :) myspys! Ska samtidigt städa mitt rum, halva min garderob är på golvet känns det som :S
xoxo /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0