Dag 1

Första dagen på praktiken har gått bra, även fast jag knappt fått göra något mer än att diska och ta kassan någon få gång.. Kanske blir bättre efter några dagar, who know?
Jag började halv nio och slutade just före två idag, mycket tjill!

Imorse fick vi sova ut fast på ett dåligt sätt, iallafall Björn. Men när vi väl vaknade av att någon från hans jobb ringde blev det panik. Vi hade nämligen lyckats slå av båda alarmen och han kom sent till jobbet och jag vaknade då jag skulle eftersom jag skulle upp klockan åtta. Tur att jag inte kom sen första dagen, hade inte sett bra ut.
Igår gjorde vi inte speciellt mycket, vi käkade tacos, myste, duschade, satt uppe ett tag, såg pensionärsjävlar och sen somnade vi som stockar..ovanligt tidigt faktiskt! Skönt!

-snygg pic! haha

Imorgon och alla tisdagar, onsdágar och torsdagar fram tills jullovet kommer jag börja halv tio! Mycket lyxigt :D Måndagar och fredagar är det ju valig skola så då blir det niobussen på måndagar och sjubussen på fredagar, ska nog gå bra som alltid förr! Om inte bättre när jag får sovmornar helatiden nu :)

Nu ska jag be Mallan pallra sig hit så vi kan spela lite Mario Wii ;) blev sugen som vanligt! Sen får vi väl se vad dagen har att bjuda på, ska iallafall försöka somna tidigt!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Hehe jo :)

Åh är ni tsm igen du och Björn? :D

2010-11-17 @ 16:44:28
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0