Det är dax för fredagsmys!

Johörrni mina vänner, just nu ligger jag i Ale och väntar på att Björn ska komma hit. Han slutar jobbet nu så han kommer väl på ett tag :) Ikväll får vi se vad som kommer att hända och ske, blir iallafall nyktert vad jag planerat och imorgon blir det istället ALL IN :D

Igår åkte jag hit till Björn med honom när han slutade, före det var jag på praktiken och det var ytterst ytterst liiite mer att göra då än vad det varit tisdag och onsdag och sen åkte jag in till storheden på nya Elgiganten med Kicki och Kristo och efter det till Bildahl. Väl här gjorde vi inte alltför mycket, käkade hos hans farmor och tjillade sen efter det hela kvällen :) Käkade en macka och vispade ihop någon chokladpudding där mot kvällskvisten :P
Imorse var jag lagomt trött och missade sjubussen, så jag tog niobussen in för min andra lektion men SÅ JÄVLA KLART har vi inte den lektionen då eftersom han var borta (tror dom fått barnet nu). Åh vad sånt stör mig! Såå jag hade hål i någon timma och sen svenska och ARL.

Fuck this shit, bye!


Coolboy91 i Emsans brillor kommer strax, dusch då hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0