det var bättre förr?


haha, omg :P
texten kanske stämmer ändå..

Igår tog jag och Malin oss iväg mot stan kring klockan tolv efter en macka från fiket tillsammans med Kicki och  Kristo osv :) Vi gick runt i ungefär två timmar, for till solgården efter det och sen driven på max för lite chili cheese :D
Fick med mig hem en stickad tröja, två linnen och benvärmare från Gina, en spetstunika från Diva och linser från Solgården :) Väl hemma blev det en massa Mariospelande med Malin och mitt i allt dök Björn upp så då umgicks jag med honom hela kvällen såklart :) myspys med massa chips och dipp + bonde söker fur osvosv ;)


Lilastjärnat med svart kant, såhär gick jag omkring igår :p
Björn tyckte jag såg ut som en ritad docka :) sött
Mamma tyckte jag såg ut som någon sak som förvandlas och blir ond(?) :O
Från början fick jag psyk när jag inte visste hur jag skulle göra för att få i dom,
men sen gick det som en dans.
Tog inte alls länge för mig, endel håller på en timma första gången, brabra :)

Nu ska jag läsa bloggar och kika fejjan ännu mer, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0