???

Undra om man ska lägga ner denhär förbannade bloggen,
knappt någon som läser nu längre ändå.. trist! :O
haha, vilka funderingar :P

Igår mådde jag dåligt precis hela dagen, hela hela dagen!
Först när vi var på hockeyn och rörde oss lite började illamåendet gå bort. Emot min vilja drog jag i mig någon minttu och en cider innan hockeyn, hojja! Luleå vann iallafall med 3-2 mot Färjestad :) I varje paus gick Malin och drog i sig två jäger, stökigt! hehe, håhåhååå ;) Väl hemma efter seger så fortsatte vi dricka och jag gick och la mig när folket for på puben och hem, dom for väldigt sent så jag var iallafall nöjd. På tal om seger och mål så var det helt galet stökigt på ståläktarn, speciellt i sista perioden då det blev mål och vi vann.. Vi hoppade och ingen plats och kvävdes och började svettas och folk som nästan bultade ner en på alla andra osvosv..


Idolerna var där och sjöng nationalsången och klappade lite :)

SEGER :D

B-rudar!


Kicki och Malin taggade för avgång mot puben :P chixx


Idag vet jag inte riktigt vad som händer..puuh! hejpa

Kommentarer
Postat av: Sofia

NEJNEJ, INGEN NERLÄGGNING HÄR INTE!!!! =D

2010-11-07 @ 20:51:58
URL: http://karlander.blogg.se/
Postat av: tjatja bloggerskan!!!

nej inte får du lägga ner bloggen, alltid kul att läsa ju =) //Malin

2010-11-07 @ 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0