:)

OJ vad många läsare jag fick idag då, var ni nyfiken om vad som hände igårkväll uti "sjukhusbesöket" eller? ;) Urs, det var hemskt iallfall..

Färdistädat äntligen!
Nu väntar jag bara på en tvätt som ska bli klar så jag får hänga/tummla den och sen packa ner det sista sen blir det Ensam mamma söker :)
Måste komma ihåg och gå och hämta kockkläderna på skolan imorgon också, annars blir det nog ett litet problem på praktiken eftersom dom sa att jag skulle ta med det om jag hade. Full bag kan jag säga, måste ha med mig täckbyxor och hela köret ifall det är -20 någon morgon när man ska gå dendär lilla biten från bussen till praktiken.. vad har jag glömt för en helv vecka? -Säkert 10 saker som vanligt! Hum... Svårt när man ska ha kläder för en vecka, annars brukar man ju alltid vara hem någon sväng men lär ju inte bli nu.

Jaja, 1000grader vart i mitt rum fast jag har öppet fönstret.
Kanske för att jag är duktig som jobbar och står i. Städa tar på en vettni! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0