första dagen på andra platsen!

Första dagen här i Alvik på Helmers har varit kanon :)
Jag har fått göra grymt mycket saker, men fyfan vilka bännmärken jag har från när jag stekte massa fläsk och raggmunkar :S Urs vad ont det gjorde där ett tag..
Jag har även fått erbjudande om extrajobb under julborden, självklart för betalt då och såklart tackade jag inte nej. Men jag vet inte ännu vilka dagar det blir, jag skulle få en lista på vilka dagar som fanns också fick jag pricka ut dom jag kunde/ville. Måste såklart höra med Björn också vilka dagar som passar han eftersom han isf måste köra mig dit, det är inte i Alvik julboden är utan det är i Ersnäs..
I övrigt är allt bra när det gänner nuvarande praktiken, får väl se när det har gått ett tag :) Roligt folk och sådär :P

Igår gick jag skola till klockan fem och efter det åkte jag mot Ale, var här kring sex då även Björn också kom. Vi käkade Ravioli och som lite tilltugg hade dom ägghalvor med gott på färdiggjorda :) Efter maten städade vi hela hans rum, dammtorkade, dammsög, rensade garderober och kasta massa stuffs.. tror det bodde många spindlar i alla golvhörn ;) haha! UUUUUURSSSSSSSSSSSSSS!!!


Björn kommer väl på ungefär 20 minuter, vet inte vad som kommer hända och ske då. Vi ska iallafall och kika på en bil senare som han kanske ska införskaffa sig :) blir nog bra! Får se om vi kanske går om till Tobbe och Lisa eller något senare och surrar på :) Tänk om det skulle vara så att vi skulle lämna bilen, klä på oss och ta EN PROMENAD ääända bort till dom. hur långt kan det vara? man ser ju deras hus nästan, men nja hur lat får man vara? "Det är kallt" kommer vi gaaraanteeraat säga ;) ..nä men ska se om tanken blir utförd! Jag har ju med mig utrustning för att ta mina promenader på morgonen från bussen!

xoxo /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0