Godmorgon!

Vaknade för bara en liten sund sen, har hunnit kika fuckbook ett varv och lite sånt :) Björn åkte iväg och jagade typ kring 20 i nio så då har jag sovit såklart. Sköntskönt!!

Igår klippte jag Björn, sen tog vi en dusch och for iväg till hans farbror för att hämta honom och köra han till Farmen. Efter lite väntade kom vi från Framen klockan sju och åkte mot Max för lite middag, sen vidare till Sunderbyn och satt där ett tag hos Adam och efter det vidare till Danne på Tuna och såg en massa film och fördrivde tid tills klockan blev ett ungefär och vi for för att hämta på Framen igen.
Efter ett bilbyte i Alvik så fick vi äntligen snöra oss i säng!

Vi åker från Ale kring två, Björn och Kalle ska och köpa en skoter åt Björn idag i Gällivare så då är det ju perfa när vi åker förbi Rånbyn så passar jag på att åka hem :D Ikväll blir det nog som jag sa, ALL IN men ska jag vara ärlig är jag inte ens sugen nu.. Jag blev mest sugen på fanta och det har jag i en påse här breve sängen, deni :P Har även massa godis, men jag antar att vi ska äta en macka när Björn kommer så det får vänta :)

..det återstår att se vad kvällen erbjuder!
nu kom han! BYE
xoxo

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Jag gillar helt klart också stövlarna på dom två första bilderna, men det är alltid lika roligt att höra vad andra tycker :)



Okej, vi får skicka honom på "bra partner kurs" hos Krille, alla Krilles vänner borde nog gå den :P

2010-11-23 @ 17:29:18
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0