Halloweenhelg 1

Hejhallå :)

Skönt med lov!
Skulle egentligen åka in till stan med Malin och gänget idag klockan tio, men jag blev slö. Jag drar stan en annan dag :) Måste ha kläder, sen ska jag även se om jag hittar några coola linser!

I helgen har det väl varit halloween, fast det är ju även nästa helg också :D
Fredag lästa ni om i förra inlägget och i lördags drog dom flesta på framen, men Sabinahjärtat stannade hemma med mig och spökade och hade det allmänt roligt i fyllan och villan :P
Vi var hos Marie på förfest innan dom drog, sen hem till mig och efter det stugan!
Sen väl hemma för typ lite sova vart det ett jävla spök!! :O





haha, såå jävla fula :P

Igår tog jag det bara lungt, vart bjuden på tacomiddag och såg Ensam mamma söker :)
Aufwider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0