härligt!

nu är statistiken uppe igen!
då bloggar jag lite till och lite längre ;)

Igår hade jag världens tråkigaste kväll, jag satt bara hemma och uggla framför olika datorer hela tiden. Ett tag i mitt rum, sen i köket och sen in i mitt rum igen osvosv..hojja, no life! Det var dom 10 minuter Mira och gänget svängde om på en rök som dög under kvällen! :)


-ny BMW:n

Idag blir det en seg dag som kommer ta 100år bara för att jag ska åka bort imorgon. Tiden går alltid fort då man längtar till något bra, varför är det så?
Ifs så blir det nog stan en sväng idag för lite solning, även om till Hassan om praktiken som börjar på tisdag.. Har gått segt som fan för han är aldrig där då jag åker dit och ska prata, jag vet inte ens ännu vilka tider jag ska ha APU? :O

Klockan är kvart över tolv och jag ska försöka vara uppe till tjugo i ett tänkte jag :D tror ni jag lyckas? :P får väl se! jag älskar att ligga och dra mig som ni kanske vet :$
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0