I ett fotoalbum, där står tiden stilla..

Igår kom Björn till mig och åkte hem imorse för lite jakt :)
Det var välbehövligt kan jag säga, hum.. hur kommer allt bli nu?
Sammanfattning: världens mysigast kväll/natt med bäst sällskap!


Nu ska jag fylla och skriva lite i mitt fotoalbum :)
Har nämligen bara fyllt 1/3 och det är bara underbaringar där i!
-Bilderna till vänster är då jag och Björn var och fiskade och jag fick största gäddan på hela färden, även den största i mitt liv :P 3kilo.
-Bilderna till höger är på kräftskivan 2009, gomat!


Älskar dig den, för go <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja i ett fotoalbum står tiden stilla men inte i verkligheten

2010-11-15 @ 00:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0