ingen? :O

haha, så det är alltså ingen mer än Malin som läser min blogg och ändå har jag mycket mer läsare enligt statistiken? Strange..:O Vågar ni inte avslöjas ;) KOMIGEN NU :D

Igår blev det Bonde söker fru med en massa och sängmys framför Maria Wern-filmen tillsammans med Björn :) Somnade tidigt och klev upp klockan fem och fikade en macka med Björn sen åkte han klockan sex och jag somnade om kring halv sju och steg upp till praktiken igen klockan nio eftersom jag började den halv tio :) Slutade redan kring ett, slött jag vet men tiden går ändå sakta eftersom det inte finns så mycket att göra. Fast det har faktiskt varit mer folk denhär veckan än vad det var förra så det gör ju lite mer jobb iaf :)

Ikväll var det tänkt att jag skulle åka och bowla med Carro Per Kicki Andreas och kanske Malin Magnus och Björn men det blir nog inte så.. Bara kanske, får se hur allt blev med dethär.

haha, bowlingklot? njaa..

Helg imorgon, fan så skönt! Men får inte förtränga att jag har en 8 timmar lång skoldag framför mig :S ..går ända till fyra på fredagar, om jag har tur ibland så är jag hemma till fyra men ibland så går inte min buss försen 20 över fyra och då är jag hemma klockan fem :S

Nu ska jag springa och sätta mig i fåtöljen framför brasan, jag fryser häcken av mig här.. Urs, hela huset är som en isbit när det är -20 ute :S inte bra inte bra.. Har varit tvungen ligga här och ladda ett tag för att datorn har varit i köket hela natten utan strömkabel = död dator när jag kom hem.

HAHA! kändes verkligen som en risfest i lördags :P
Malin lite utklädd till en skolförken(?) någon slags bäverfitta och glasses ;)
Emmelie då? Jag har märkt att jag själv måste ha en för blek fondation eller något,
jag blir jätteblek i ansiktet på bilder men när jag ser vanligt tycker jag att den är
samma färg som resten av min hud.. skumt! Sen var jag väl allmänt icke-party-
fixad, vi drog ju bara på ett special. Malin och hennes "special" ;) Full vart vi iaf!

Kommentarer
Postat av: shooo!!

stökigt bild asså!! kan nog inte se mer sur eller ledsen ut hahaha

2010-11-25 @ 23:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0