natti

Kvällen har bestått av plugg, stugan en sväng, robinson, fotoalbum-fix av mina framkallade bilder och nagel-målning :) myspys det med! <3

Imorse sov jag nog som en stock, har nog även varit väldigt arg på telefonen imorse då den ringde eftersom jag måste ha slagit av den.. Försov mig nämligen tre och en halv timma, skulle upp sex men vaknade halv tio då jag hörde att min morbror ropa hejdå till dom andra och smällde i dörren :p Mamma måste antingen ha trott att jag redan var på skolan eller att jag hade sovmorgon :)

Helg imorgon, vad händer?
Nu ska jag ladda ner lite musik och humpa in i mobilen så jag får någon ny musik till bussresorna, börjar bli gode less att lyssna på samma musik i samma ordning i nästan två timmar per dag och på bussen pallar man inte sitta utan :P sen säger jag nog godnatt om det blir som planerat! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0