Tisdag

Dagen har bestått av en massa svammel och gorm, hårfärgning av mitt hår (som vanligt mörkbrunt) och nu ikväll hockey med Mallan :) Roligt att dom vinner så mycket, hoppas det håller i sig bara hela vägen ut! :D

Jag har tänkt åka på stan flera dagar nu men det har aldrig blivit för att jag ligger och drar mig så länge i sängen varje morgon så nu imorgon blir det en runda med Malin :) ska bli kul, hoppas bara att jag hittar en massa kläder!! Har länge också velat göra hål i tungan, men mami tycker inte det och jag vågar heller inte tror jag så jag avstår denhär gången också iallafall :S :)


Natti, urs så seg jag blev efter att ha stått i typ tre timmar..
xoxo


Kommentarer
Postat av: Sofia

hål i tungan är nice, men dom första dagarna är hemska! ;b

2010-11-03 @ 19:50:55
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0