slitzbrudar med lökringar!

hallådär, kött och blåbär!
 


Börjar väl med torsdag då jag var med Mallan mest hela dagen, vad jag minns iallfall. Sen var jag med Björn hela kvällen, även hela natten och morgonen också tills han åkte på jobbet :) väldigt myspys! Vi låg blandannat och såg Robinson, åkte till Töre en sväng för lite gott och sen vart det piss&goligg! 
Ïgår när Björn åkte vart jag pigg och var vaken ett tag men somnade sen om till klockan tolv :) Efter ett tag kom Mallan med hockeybiljetter till idag (jag och hon ska stå och mami papi och Oskar ska sitta), vi spelade såklart lite mario wii och lolla på :D Senare åkte vi en sväng på storheden till Systemet och sen vidare till stan för lite solning på Sun Tan :) Väl hemma fixade vi oss här och började dricka cider och snapsa Minttu, hojja så full jag var igår..sinnessjukt. Låter som att vi ska dricka ikväll också lite innan hockeyn och efter det, men jag vet faktiskt inte om jag var så sugen på det :P är väl fortfarande full eller någonting.


haha, ser helskumm ut med linserna :P
kommer inte på vad jag själv tycker jag ser ut som!

Nu ska jag poppa vidare på pusspuss och sen kanske försöka ta mig upp för en dusch osv innan vi måste börja röra oss mot hockeyn som börjar halv sju :) pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0