bild-inlägg

Österns pärla förra lördagen fick Kristo en friterad guldfisk ;)


Senare på kvällen...



På söndag blev det Waldorfkäk med några b-rudar :)
Då hittade vi en cykel med en konstig sadel, och även en friterad bejbis ;)



I tisdags vart det lite stugbesök och mys med Björn hela kvällen!
Doris är en sån jävla kelgris, just här med Malin utsatt ;)



Onsdag vart den en mycket kort skoldag och sen stan med Mira :D


...även lite onsdagspub med Alias och annat :D









Torsdag efter skolan åt jag och Mira BK käk och sen blev det hockey med
Malin Carro Sabina Marie :) Vinst igen!




Igår var jag hemma, klev upp och då var Malin Magnus Carro här och
dom hade kirrat lite halloweenfix med dom andra här i huset :) så fina!
Efter vi hade varvat Mariospelet så blev det lite gormgorm blandannat
käk från grillen (jag fick ingen mat, dom hade missat den) men jag åt
pommes från dom andra om ni ville veta det :P Sen satte vi igång med fest!

När jag och Malin stod och fixa oss kom en minispidel ner från taket så
vi brände den med plattången, haha hur det såg ut när den var bränd.
Kan säga att den fanns ju inte mer iallafall!








Sådär, nu ska jag bara ligga och dra mig ännu längre :D
SKÖNT MED LOV, JAMEN NÅNTING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0