Depend-naglar

Är hemma idag, som jag skrev tyckte jag att sjukan trängde sig på och nu är den här. Inte så jätteallvarligt men en jävla hosa, snorig som satan och allmänt hängig så jag stannade hemma.
Har legat i sängen till ungefär, vet inte men inte så länge iallafall. Varit vaken några timmar iallafall och klockan är ju bara 20 i tolv :) Har socialat med Magnus, Carro, Kicki, Kristo och mami ett tag tills dom drog till stan. Ska gå och käka någon slags frunch nu snart med mami och sen blir det nog bara ännu mer slapp!

Glömde berätta att jag fyndade två stycken Depend nagellack på Cubus för endast 39:- eller vad det nu var :) Jag köpte ett svart/grått-glitter och ett som var rosa/lila, vääldigt fina! Hittade inte dom på bild och jag är för slö för att ställa mig upp och gå två meter och ta ett kort på dom :P


Var såklart vääldigt närar på att köpa fyra stycken, vilka dom två andra var domhär! Men jag hejdade mig eftersom jag redan har ett skrikrosa och nästan aldrig använder skrikgula kläder tex. Jag älskar skrikiga färger, men inte blandade!! Endast en färg, annars får jag krupp!

-Tror jag ska testa måla mina sönderbitna naglar nu med någon av färgerna :)
Ska även matcha med samma på toenailsen, har just nu mitt skrikrosa där ;)

Kan hända att det kommer ett resultat sen, om jag vågar visa mina hemska fingernaglar vill säga..! Jag villvillvill göra gelenaglar snarast, speciellt nu när jag inte har kök på några veckor i skolan. Men dom andra här i huset tycker att jag ska försöka köra med "Stop och växt" och försöka sluta bita på mina egna. Klart jag vill sluta bita, men jag vill ändå göra gelenaglar och få dom extra fina långa och dyra :P

(mina senaste akrylnaglar som jag gjorde hos en rysk tjej, hon målade dom även som ni ser. Hon var jätteduktigt på att måla allt möjligt, men som ni ser var det lite rysk-stuk på dom)
Dax för ompyssling! :D

Kommentarer
Postat av: Linda C-Skoog

Vilka fantastiskt fina naglar!!! Vill också ha!! :)

2010-10-15 @ 12:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0