???

Huuur många gånger har jag inte fått suttit och väntat på en lektion eller buss i två tre timmar?! VÄÄLDIGT MÅNGA iallafall, urs så less jag börjar bli..

Igår åkte jag Malin och Andreas och jobbade från 18-24, som sagt väldigt jobbigt när man är på väg dit men när man är på väg hem känns det skönare och veta att man faktiskt tjänat ihop flera hundra bara sådär på en kväll istället för att bara sitta hemma och inte göra ett skit :)

Var inte så trött som jag trodde att jag skulle vara imorse, jag var jävligt trött men inte sådär jävligt jävla trött så jag var tvungen stanna hemma. Var tvungen fara så jag pallrade mig upp eftersom jag var borta förra onsdagen då jag var och rönkta foten..
Hade iallafall en lektion och sen har jag suttit och väntat på bussen i två timmar, men jag gjorde faktiskt bort att skriva ett prov som jag inte gjort men det tog bara en kvart.. Varför jag slutade så tidigt var för att samhällsläraren såklart var borta, crap!

Väl hemma nu iallafall! Känns skönt att ha slutat tidigt, men vad ska man göööra? :O :S blablabla.. huum.. Måste iallafall åka på apoteket och hämta ut nya p-piller, det tar nog 10 min, sen då? HAHA ojoj :P
Heeidoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0