fågel och ägg -fågelägg?

Igår efter rom-packandet tog jag en långdusch och sen gick jag och la mig direkt men fick mitt i allt besök där jag låg :)
Somnade kring tio nångång och vaknade imorse kring nio eftersom jag skulle på röntken. Skönt ändå, för om jag hade haft skola hade det blivit uppstigning klockan sex.. puuuh
Hur som hellst! Röntken gick bra, dom röntkade foten i en halvtimma och sen fick vi sitta och vänta ett tag tills dom kom ut och sa att som skickat allt till Råne vårdcentral så dom skulle höra av sig så då får vi väl se när dom hör av sig och vad dom kommit fram till att det är :) Efter sjukhusbesöket sprang jag och mami en sväng på köpcentret där i Kalix och handlade lite med en fågel inne på Willys och äggfisande gubbar :O :P hahahahaha!
Nu ikväll boj-kotta jag fisket eftersom det kommer bli jobb isf till morgonen någon gång och det kommer jag inte palla för jag har tandläkartid imorgon klockan 8.20 i Luleå. Efter tandläkaren springer jag till skolan som jag sen slutar klockan tolv :) skönt!
..tror även jag får besök imorgon, men skriver mer om det imorgon för nu ska jag fortsätta se Bonde söker fru! Pausen är over!

Sluta inte läsa, lovar er att jag ska bli bättre på kameraknappen! :D
Bilderbilderbilder, wiiihoooo!
Passar på att säga godnatt, såå natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0