fujidirekt.se!

Har precis skickat in 250 stycken bilder för framkallning :)
Dom kommer nog efter helgen så då först får jag se hur dom blev!
hmmm, undra vad jag ska göra för roligt med alla :D
Det är väldigt fina bilder, vet det eftersom Kicki Andreas och mami har framkallat massa nyss. Hoppas bara på att alla mina bilder blir som dom ska!

Första gången man framkallar på sitt namn får man 100 stycken gratis-bilder, vilket innebär att jag bara behöver betala för 150 bilder och frakten. Varje bild kostar 75öre så det är bra pris :) -Jag rekomenderar!


Gårdagen bestod av lite fest tillsammans med Jokkmokkarna som stannade längre än tänkt, sen var det även massa andra som parta med oss :) Kulkul! Egentligen var det ju bara tänkt att dom skulle komma förbi på en kaffe när dom hade tattuerat sig klart men det blev längre och roligare än så :D hihi!

Idag blir det en bastu och massa annat tjillande. Imorgon är det skolfoto så om jag ska vara med är det kanske bäst att man inte kommer som någon rishög till skolan som vanligt :P Bara därför lär jag väl försova mig imorgon och allt skit.. men det återstår ju att se.

See you later aligater!

Väcker många minnen :')

Kommentarer
Postat av: elin larsson

sv: okej, fan va kul!

Han sa de i början av sommarn när jag var i jmk så kom jag på att fråga nu! haha !

Vilka brukar du umgås med då? =)

2010-10-07 @ 18:02:14
URL: http://hheysoulsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0