"godmorgon"

Har legat vaken sen tio imorse, men inte varut upp en snabbsväng försen nu :)
Sköönt att kunna ligga och dra sig, jag äälskar det!

Igår kom jag hem från skolan vid fyra, någon gång efter det kom Björn och var med mig hela kvällen. Vi låg och mös och hade det trevligt, sen åkte vi och åt middag på BK och efter det låg vi och såg Idol och fluktade för att vi var så mätta :P lyckad kväll iallafall :) Somnade väldigt tidigt, och vaknade inte bakis. Ohhh så skönt säger jag då bara, fast andra bullar kanske det blir när jag vaknar imorgon...hoppas inte iallafall.
Vad betyder då alltså det?
..joo, ikväll blir det att hinka i sig några sjunoller och parta loss eftersom Sabina kommer (kommit) hem idag :D Dock så ska nog alla ut på krogen, men jag får lösa min lilla egna fest när dom åker. Jag har iallafall någonting att se framemot medans alla andra redan nästan lessnat på krogandet ;)

Ska ta en dusch och lite sånt nu, ska även klistra fast lite lösnaglar. Mina förra hade jag i 5 dagar utan att någon lossnade, sen blev jag less och sprättade lös dom och bet av naglarna som växt ut under. Åhh, att jag fan inte kan sluta bita!! Hur som hellst, det jag ville komma fram till att dom lösnaglarna jag hade förra helgen som jag berättade vad väldigt fina och satt bra, dom var "mini" så dom passade perfekt till mina smånaglar.
Ska sen åka och äta middag på Waldorf med la familjaa!
Fix och trix nu! Hejs :D ses kanske i dimman!

Jag och Sabinavagina på slit-fest en söndag.
"sockerfesten", måste även tillägga att det var en av dom roligaste!
Pour some sugar om me! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0