hjärtklappning

Åkte mot fisket med Andreas imorse så vi var där halv tio. Fick ihop sju timmar idag + en timma rast sammanlagt så har spenderat mina åtta timmar där idag.. Nu ska jag ta en dusch, luktar knappt någonting idag eftersom jag inte tagit i fisk utan bara packat ren och fin rom men måste ju ändå såklart duscha :) Hojja vilket negergöra måste jag säga, men pengar som sagt! ..allt tar sån himla tid! Väga på exakten, locka så det inte är någon luft eller öppet någonstans i burken och sen sätta en ettikett som också tar tid eftersom den ska in under kanten osvosv.. jaja, nog om fiskeriet!

Kan inte allt bara bli braa! Får må så himla dåligt hela jävla tiden :(
Varför finns kärlek? Vad är det för någonting egentligen?
Ska man inte må bra av det? ..trodde då jag iallafall, men jag hade nog fel.
Allt kommer bli bra mellan oss en vacker dag, det har du också lovat!
..om du tatat sanning..
Har mått så bra i över ett år då jag hade dig och du alltid var min,
men vad hände efter detdär året och månaderna?
Du sa att du älskade mig mer och mer för var dag som gick...?
Du sa att du litade på mig till 160% och älskade mig lika mycket och lite till..?
Du sa att du aldrig någonsin haft det bättre än när du varit med mig,
du sa också att du ALDRIG NÅGONSIN SKULLE KUNNA KLARA DIG UTAN MIG!
och vars är vi nu?
Jag behöver dig!!!

Imorgon åker jag på röntken i Kalix, ska kolla dendär förstorade knölen jag har på ögerfoten som gör så börbannat ont ibland. Skriver hur det gått imorgon för nu väntar duschen osv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0